Autobaterie kapacita: 74Ah, napětí: 12V, rozmístění pólů: pravá, rozměry: 278x175x190, startovací proud: 640A. Autobaterie Akuma Komfort 12V, 74Ah, 640A, L3 74 Tyto baterie jsou určeny ke spouštění spalovacích motorů a napájení palubnch sítí motorových vozidel vyšší užitné třídy. Akumulátory AKUMA-comfort mají: Hybridní konstrukci Při výrobě negativní elektrody je použita slitina olovo-vápník (PbCa), která v kombinaci s nízkoantimonovou slitinou pozitivní elektrody zajištuje minimální samovybíjení... Celý popis
Koupit za 2 028 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Autobaterie Akuma Komfort 12V 74Ah 640A L3 74
Doprava:
279 Kč
Skladem
2 028 Kč
Koupit za 2 028 Kč
Akuma Autobaterie Komfort 12V, 74Ah | 640A | L3 74
Doprava:
zdarma
Skladem
2 180 Kč
Koupit za 2 180 Kč
Autobaterie Akuma Komfort 12V, 74Ah, 640A, L3 74
Doprava:
249 Kč
Skladem
2 044 Kč
Koupit za 2 044 Kč
Akuma Komfort 12V 74Ah 640A
Doprava:
249 Kč
2 044 Kč
Koupit za 2 044 Kč
Autobaterie AKUMA Komfort 12V, 74Ah, 640A, L3 74
Doprava:
199 Kč
Skladem
1 999 Kč
Koupit za 1 999 Kč
Popis
Autobaterie kapacita: 74Ah, napětí: 12V, rozmístění pólů: pravá, rozměry: 278x175x190, startovací proud: 640A.
Autobaterie Akuma Komfort 12V, 74Ah, 640A, L3 74
Tyto baterie jsou určeny ke spouštění spalovacích motorů a napájení palubnch sítí motorových vozidel vyšší užitné třídy.
Akumulátory AKUMA-comfort mají:
Hybridní konstrukci
Při výrobě negativní elektrody je použita slitina olovo-vápník (PbCa), která v kombinaci s nízkoantimonovou slitinou pozitivní elektrody zajištuje minimální samovybíjení akumulátoru, stabilní nabíjecí charakteristiku, minimální spotřebu destilované vody při provozu. V laboratorních a provozních podmínkách je tato spotřeba výrazně pod 2g/Ah skutečné kapacity zkoušeno dle metodiky normy ČSN EN 60095-1, což v podstatě z tohoto akumulátoru činí akumulátor v bezúdržbovém provedení s max.prodlouženým intervalem případného dolévání destilované vody - max.1 za rok, a to v závislosti na správně seřízené dobíjecí soustavě na vozidle a náročnosti provozu.
Kapsovou separaci
Pro oddělení pozitivně a negativně nabité elektrody je použit tzv.kapsový separátor z vysokomolekulárního PE, který je nejen vysoce odolný proti dlouhodobému působení elektrolytu, ele má zároven i minimální elektrický odpor. Svou funkci kapsy plní dokonale - zabraňuje vzniku mezielektrodových zkratů, čímž je dále prodloužena životnost akumulátoru.
Centrální odplynování
Je to ochrana proti zpětnému zážehu do baterie a nevytékavosti kapalného elektrolytu. Centrální odvod plynů z jednotlivých článků baterie zajištuje víko EURO Kamina. Hermeticky utěsněné zátky a centrální odplynovací kanál odvádějí plyny k bočnímu vývodu, který je opatřen protizážehovou zátkou. Protizážehová zátka umožňuje odvod plynů mimo prostor vozidla a protože obsahuje keramickou mikroporézní vložku, která zabraňuje iniciaci exploze baterie vznícením odváděných plynů. Celý systém zajištuje nevytékavost elektrolytu i v extrémních podmínkách a v jakékoliv poloze.
Snadnou manipulaci
Autobaterie jsou na víku opatřeny integrovaným, případně odnimatelnými plastovými držadly pro usnadnění manipulace s akumulátorem.
Polarita: pravá
Autobaterie Akuma Komfort 12V, 74Ah, 640A, L3 74
Tyto baterie jsou určeny ke spouštění spalovacích motorů a napájení palubnch sítí motorových vozidel vyšší užitné třídy.
Akumulátory AKUMA-comfort mají:
Hybridní konstrukci
Při výrobě negativní elektrody je použita slitina olovo-vápník (PbCa), která v kombinaci s nízkoantimonovou slitinou pozitivní elektrody zajištuje minimální samovybíjení akumulátoru, stabilní nabíjecí charakteristiku, minimální spotřebu destilované vody při provozu. V laboratorních a provozních podmínkách je tato spotřeba výrazně pod 2g/Ah skutečné kapacity zkoušeno dle metodiky normy ČSN EN 60095-1, což v podstatě z tohoto akumulátoru činí akumulátor v bezúdržbovém provedení s max.prodlouženým intervalem případného dolévání destilované vody - max.1 za rok, a to v závislosti na správně seřízené dobíjecí soustavě na vozidle a náročnosti provozu.
Kapsovou separaci
Pro oddělení pozitivně a negativně nabité elektrody je použit tzv.kapsový separátor z vysokomolekulárního PE, který je nejen vysoce odolný proti dlouhodobému působení elektrolytu, ele má zároven i minimální elektrický odpor. Svou funkci kapsy plní dokonale - zabraňuje vzniku mezielektrodových zkratů, čímž je dále prodloužena životnost akumulátoru.
Centrální odplynování
Je to ochrana proti zpětnému zážehu do baterie a nevytékavosti kapalného elektrolytu. Centrální odvod plynů z jednotlivých článků baterie zajištuje víko EURO Kamina. Hermeticky utěsněné zátky a centrální odplynovací kanál odvádějí plyny k bočnímu vývodu, který je opatřen protizážehovou zátkou. Protizážehová zátka umožňuje odvod plynů mimo prostor vozidla a protože obsahuje keramickou mikroporézní vložku, která zabraňuje iniciaci exploze baterie vznícením odváděných plynů. Celý systém zajištuje nevytékavost elektrolytu i v extrémních podmínkách a v jakékoliv poloze.
Snadnou manipulaci
Autobaterie jsou na víku opatřeny integrovaným, případně odnimatelnými plastovými držadly pro usnadnění manipulace s akumulátorem.
Polarita: pravá
Parametry
Napětí | 12 V |
Startovací proud | 640 A |
Výrobce | Akuma |
Pólování | pravé |
Kapacita | 74 Ah |
Výška | 190 mm |
Šířka | 175 mm |
Délka | 278 mm |
Hmotnost | 18 kg |
Bezúdržbová | ano |
S příměsí kalcia | ano |